Merhaba iliskiden yaklasik 1 bucuk 2 hafta sonra adet olmus arkadaşim normal gununde baslayip gununde bitmis akıntısı sürekli oluyormus zaten ama simdi biraz fazlalasmis baska hicbir belirti yok gebelik olması mümkün mü ben adet olduğu icin imkan vermedim