Reyann Kızlar 9 aylık bebeğimin kulağının arkasında sert bı beze var nohut büyüklüğünde bir tanede mercimek kadar var elle dokunulduğunda anlaşılıyor çocuğunda aynı durumu yaşayanlar varmı
Reyann ZorluCM bizim ZorluCM biizm kulak arkasında başladı şuan boynundada var ben iki hastaneye götürdüm biri antibiyotik verip gönderdi diğeri ultroson istedi ben gününü karistirdigim için gidemedim şuan bebeğim 15 aylık geçen ay boynundada şişlik gördüğüm için şehir Hastanesi’ne götürdüm orası detaylı baktı kan istedi kan sonucunda öpücük hastalığı oldugu çıktı düzgün bı hastaneye göturup kontrol ettirin insAllah sizin sadece mikroplardan dolayı sismistir kötü birseyi yoktur ama kontrol edilmeli mutlaka
Reyann Öpücük hastalığı dediler üc ay sonraya karın ultrosonu verdiler karaciğerinde yada dalaginda büyüme varmı bakacaklar antibiyotik kullanma vücudunda döküntü yapar dedi doktor kendi kendine gecicekmis bunları söylediler
el1ff Reyann öpücük hastalığı olduğunu nereden anladılar benim bebeğimde de ensede var ultrason çekildi zararsız lenf nodu dediler , geçmiş olsun
Reyann el1ff saolun kan testi yaptılar orda pozitif çıktı bizimde ultrosonda temiz çıktı boyutu Felan normal zararlı değil dediler bizimde lenf nodu bu hastalığın bı belirtisi zaten lenf nodunun şişmesi