Milena17 Uyku reddi yazıyordu ama bu kadar mı olur? Bu sabah 9da kalktı koca gün sadece 1 saat uyudu akşam gece 1 de yattı asla uyumuyor böyle mi oluyor 4.ay atağı başka neler yaşadınız sizler
Beyzaska Milena17 Milena17 benim oğlum 13 aylık şuan. Şimdiye kadar geçirdiğim en zor dönem 4. Aydi kesinlikle. Uykuya direnme, gece yarım saatte bir uyanma, huysuzluk, kucaktan inmeme… Gerçekten çok zor geçiyor ama geçiyor 🤷🏽♀️
Zeyzey72 Milena17 bende böyle post actm hep kucak ıstyr asla uyumuyor gece 12 de uyuyncada sabaha kdr uyuyor gündz sıfr
Ebrushkaa Milena17 kamyon capmisa dondum.ben 4 ayda bir arkadaşım benden 1 ay sonra doğum yaptı benimki çok düzenli uyuyor seninki niye böyle falsn diyordu 4.ayda seni gorucem dedim ve gördüm uyuyan bebisler bile uyumuyor
Glsh54 Milena17 taaam icindeyiz böyle dolu dolu dooorttttuncu ay atagi ammannn masallah kuzuma ne guzel uyumuyor mamalar memeler redediliyor aglamalar bagirmalar üfff daha neler neler üstünü cikar çıplak dursun “mutlu” giydir kiiiii giydirmek deveye hendek atlat daha kolay imkansiz sinir krizleri dislerinin verdigi huzursuzluk cabasi, amaaa bir gulusleri varki iste iyiki diosun butun yorgunlugun geciyor😜😊😂🤣😁 deeeemi amaa🙈
Meltmtemel Emmek istememesi, uyumak istememesi, sürekli kucakta durmak istemesi, durduk yere ağlamalar, memeyi istemeyip biberonla emmek istemesi, emerken beni ayaklarıyla itmesi daha sayıyımmı 😁😁😁
Milena17 Meltmtemel of offf offff uykuyu nasıl yapıcaz yaa 😩 ben uyucam artık ayakta Ağlaması bizde doğduğundan beri hep olduğu için farklı bir özelliğini görmedim şu an 😂
Meva23 Beyzaska ne zaman geçiyor ama🤦♀️bizde bugün akşam 6 dan beri 45 dakka uyusuk sadece şimdi yeni uyudu daha kalkmazsa tabi
Zeyzey72 Gece 11 gibi uyudumu sabah 7 ye kdr uyandrmyrm süt ıcın bıle en aon o acıktgı ıcın uyanyr aglıor gündz hıc uyumadgı ıcın gece uyanamıor hamak aln aldırın benım kurtarıcım bır teprenmede sallıyrm ohh miss 10 dk kendı kendne sallanyr
Beyzaska Meva23 1 ay sürdü hemen hemen 5. Ayda falan bitti ama uyku düzeni vs tamamen bozuldu bu süreçte
Meva23 Beyzaska ay inşallah o kadar sürmez ya uyumuşta olsa karnı tokta olsa sürekli bi mızırdanma hali var hiç memnun değil hiçbir şeyle ilgilenmiyor bakmıyor sadece mızmız ağlayıp duruyor