Sevgili annelerim merhaba,
Kızım şuanda 3 aylık. Ve tam anlamıyla bana (yani memeye) bağımlı. Evet bu çok güzel bir şey baktığımızda, fakat şöyle ki, sürekli emmek istiyor. Hele ki gün içinde veya gece farketmez, uykusu gelince basıyor çığlığı asla ve asla emmeden uyumuyor. Normalde çok sakin bir bebek fakat bu bağımlılığımızla ne yapacağız bilemedim. Evde 20 tane emzik var hiçbirini tutmadı maalesef. 10 gün sonra işe başlamayı düşünüyorum kayınvalidem de bakabilecek durumda fakat bebeğim ben olmadan susmuyor uyku öncesi. Siz böyle bir durumla nasıl başa çıktınız fikirlerinizi bekliyorum 🥹