Iremnurr_mms_34 Kızlar sezeryan doğum yaptım yapalı 3 ay oluyor adet falan olmadım 40 günden sonra şimdi karnım ağrıyor ve lekenme var çok az adet mi olucam yoksa oluyormu böyle
Hgcucuk Iremnurr_mms_34 ya demin bende ayni oldum sezeryan dogum yaptim 4 ay 8 gün oldu 5 6 damla kan geldi daha hic adet te olmamistim bende anlamadim kanuguruyla tasidim bugun çocuğu dikislere zarar mi verdi adet mi oldum ne oldum bilmiyoum valla
Iremnurr_mms_34 Hgcucuk bende halı yıkadım 2 gün önce aceba ondan mı oldu şimdi öyle diyince korktum bende
Hgcucuk Iremnurr_mms_34 ay biran önce düzene girsekte rahatlasak ya. Insani kafayi yedirtiyor oldum mu olcam mi olmicam mi düşün dur 🤦🏻♀️🤦🏻♀️