Merhaba hanimlar doğum yapali 4 ay 8 gun oluyor hic adet olmamistim bugun ilk defa kanguru kullandim ve aşırı canim yandi dikislerim acidi bi kac saat oncede bir kac damla kan geldi acaba adet mi oldum yoksa ic dikişler mi zarar gördü sizce normal mi adet kanamasi fazla olur diye duyduydum şüpheye düştüm