BussParee Merhaba sevgili anneler. 32+2 de doğan şuanda 5 aylık olan bir oğlum var . Erken doğan bebeklerde gelişim nasıl oluyor merak ediyorum. Diş çıkarma, ek gıda, ekmekleme , yürüme gibi şeyler. Bunları benimle paylaşırsanız sevinirim ❤️🙏
baykuskiz_ BussParee 31+2 de dogum yaptim bende. Cocuklarim suan 27 aylik 😊 her seyleri zamaninda oldu. Tek problemimiz konusma bizim onun dışında gec olan bir sey olmadi 😊