Zeyzey72 aynı durumdayız bizimki de 16 Şubat doğumlu ağlamıyor ama sürekli avazı çıktığı kadar bağırıyor beni istiyor başkasında durmuyor kucağa alıştı desem herkese durur bende duruyor sadece😁 eli de ağzında salyası akıyor artık diş kökleri oluşmaya başlıyor muhtemelen. 4.ay sendromudur muhtemelen