Kızlar vücudumda kabarcıklı şeyler çıkıyor. Yuvarlak çember şeklinde ve etrafı kırmızı sadece. Cildiyeye gittim bir ilaç ve krem verdi olmazsa biyopsi alınacak. Internetten baktığımda temre diye bir hastalığa çok benziyor. Var mı aranızda geçiren hastalığı?