ZeYaman 2 aylık bebek. Diyet demiyorum adına sağlıklı beslenmek benimkisi.. İlk hafta dikkat ettim 1700 gram verdim. Son iki haftadır biraz kaçamak yaptık haftada 500gram gitti sadece..
Şöyle anlatayım;
Kahvaltıdan önce şekersiz türk kahvesi
Sabah : salatalık domates yumurta kibrit kutusu kadar peynir 4-5 zeytin 1 dilim tambuğday ekmeği 3-4 kare tahin helva(emziriyorsan süt için) yanına bitki çayı yada 3 günde 1 yulaf lapası yiyorum kahvaltıda
Ara öğün : şekersiz sütlü kahve(bardağı 4/1 süt çok az yani, kalanı su) yada meyve yada meyveli yoğurt
Öğle yemeği : 1 tas çorba 4 5 kaşık sebze yemeği yoğurt salata
Ara öğün : şekersiz kahve yada meyve (ilk arada kahve içtiysem bu arada meyve yerim)
Akşam yemeği : 1 tas çorba salata tavuk göğüsü yoğurt
Bol bol su ..
Bisküvi yok çikolata yok cips abur cubur kek poğaça beyaz un yok mümkün olduğu kadar şekersiz