Esraka 19aylık kızım herşeyden korkar oldu karga araba sesi rüzgar hortum kedi herşeyden, ama en çok da yabancılardan insan içine çıkamaz hale geldm bu durumu yaşayan geçen var mı
bebiskoooo Esraka ben 14 aylıkken yaşadım bağlanma dönemlerinde öyle oluyormuş bol bol sarılın elini bırakmayın güvenli bağlanmayı tamamlarsanız sorun ortadan kalkıyor 3 ay sürdü bizim elinden tutuyordum heryere giderken
Gamzeparlak1 Esraka bizimki de yüksek sesten ve erkeklerden korkuyordu, 19 aya girdik erkek korkusu azaldı,yüksek sesten hala korkuyor.
Alka Esraka 18 aylık oğlumda da başladı değişik haller ya . Çok değişti bı tuhaf. Aşırı gülerdi herkese giderdi. Şimdi bana bile gelmek istemiyor . Taktı kaldı baba baba baba diyip duruyor ben bişe anlamadım. Erkek bide yani
Ilkannelik Esraka 20 aylık bende aynı durumdayım kapı gıcırtısından bile korkmaya başladı elektrikli süpürgeyi doğduğundan beri severdi 1 aydır ödü kopuyor çevremdekiler yüksek sese bi travması olmuştur dediler ama acaba bu dönemlerde böyle mi oluyor ben doktora götürmeyi düşündüm bi ara hatta
-Ygtbgra Esraka bebeğiniz hala korkuyormu benim oğlumda 17 buçuk aylık 1 haftadır en ufak sesten bile korkmaya başladı araba sesinden bile korkuyor çığlık çığlığa ağlıyor hiç korkmazdı bu dönemdemi oluyor acaba
iposko Esraka erkeklere olan korkusu geçtimi. Benım kızım da 24 aylık asla erkeklere yanaşmıyor çok aglıyor aynı ortama girmiyor ne yapacağımızı şaşırdık.