Arkadaşlar bacağımdaki ödem özellikle hiç geçmemiş bacaklarım çokta ağrıyor oturup kalkınca şiş ayaklarım kollarımda öyle ne yapmam lazım bunun için hastaneye gitmem gerekiyor mu 2 ayım doldu doğumdan itibaren eşim hastaneye gidelim diye tutturdu bunun için doktor a giden oldu mu ne söylendi
Ya benim bildiğim kadarıyla su ve yürüyüş öneriyorlar