Kızlar , kızım 6 aylık oldu . Hemsiremiz bingildaginda doğumdan beri hiç bir ilerleme olmadığını söylüyor .Ölçüleri 4*4 devam ediyor 9. Aya kdr bekleyelim dedi aile hekimimiz . Ama ben gecikmekten korkuyorum . Aranizda böyle bir durum yaşayan var mi ? Bebeklerinizin bingildagi ne zaman kapandı böyle geç kapanan var mi ?