Belgin canm öncelikle geçmiş olsun bende gribim şuan,doktorla konuştum kesinlikle ilac kullanmiyosun maske kullan ve bebegi sürekli emzir anne sütünün antibakteriyel özelliği varmış anne sütü koruyormus bebegi hastalıklardan m benm doktorum bunları söyledi