Anneler bebegimi böcek mi ısırdı sora mikrop kaptı şişti bilmiyorm uyudu uyandı sivilce gibi bişey vardı biraz şişti ögleden sonra dışarı çıktık ormanlıktı ve böyle daha belirgin oldu bilemedim sabahki mi yoksa o an başka bişey mi oldu
Yapabileceğim bişey var mı ? Ne yapmalıyım geçmesi için çok canm sıkılıyor😔