Kızlar 3 gündür sağ göğsümde aşırı ağrı var çook hassas parmak ucuyla bile dokunamıyorum bugün de kızarmaya başladı iç tarafında pembeleşme var içinde iki yerde aşırı ağrı var yerini buldum ama emzirmekle de geçmiyor pompayla sağdm da geçmedi bir fikri olan var mı acaba ne yapmalıyım