Kızlar dişimi kanal dolgu yaptırdım ağrı yapınca geri çekmemz lazm dedi doktor çektirirken dişim kırıldı birdaha o doktora elletmedim öyle kırık kaldı şimdi memleketime geldim iyi bir doktorum var burada yarın gideceğim kırık dişi illa çekmesi mi gerekiyor tekrar acıyacak korkusuyla çok korkuyorum dişçiden😔😔😔 şuan ağrı falan yapmıyor ama kökü kaldı işte