IpekIncii Kızım 1 yaşına girecek. Daha yürümüyor. Kaynanam 3 tane mammaramma markasının ayakkabısını almış. Fiyatları çok ucuz olunca şüpheye düştüm. Nasıl kalitesi?
Asyaveannesi04 IpekIncii orta kalitede bir marka boynerde satılıyor ben ordan birkaç beyaz bodysinden almıştım