a-bukemm Balbdem neredeyse ½ saatte bir kalkardım ben. Çok şükür şimdi 10 aylık oldu. Ben kalkmasam da kendisi ağlardı
Cagla-rTufi Doktorumuz bize 60 günlük olana kadar 2 saarte bir emzirmem gerektiğini söyledi şuan 3 aylık bebeğim geceleri uyandırmıyorum, kendisi acıkınca uyanıyot zaten
Balbdem Cagla-rTufi kendisi de uyanıyor ama bazen 2 saat sonra bazen 3 saar sonra çok nadir 4 saat. Bende karışmıyorum çünkü gündüz hiç uyumuyor gece uyusun bari diyorum ama sonra üzülüyorum aç mı bıraktım acaba diye