1,5 yasında oğlum var bende 38 yasımdayım, kardeşi olsun diye 2. Cocuk yapmayı düşünüyoruz ama ben çok korkuyorum. 2 cocuga bakmak, ekonomik şartlar sonsuza dek değişecek bir hayat. 2 cocuklu anneler hep pişman keşke yapmasaydım diyorlar. Bende nasıl bakarım neler olur bilmiuorum. Bana söyleyin ne yapayım.