25 haziran pazar günü suyum geldiği için acil sezaryene alındım bebeğim doğar doğmaz küveze girdi solunum sıkıntısı olduğu söylendi özel hastaneye sevki verildi 5 gün orada kaldı 5. Gün çekilen kalp ekosunda hipertansiyon olduğu saptanmış şehir hastanesine sevk edildi tekrardan 4 saat gözetim sonucu böbrek değerlerinden kreatinin değeri ve kanda potasyum değeri yüksek çıkmıştı dün böbrek değerlerini ve kandaki potasyum değerini normal seviyesine indirdikleri mi söylediler solunum sıkıntısı halen devam ediyormuş ve tabiki hipertansiyonu da tatil sebebiyle bugün tam bilgi verilmedi görüş esnasında böyle bir durum yaşayan var mı bebeğim özeldeyken dil ağız vermeden yatıyordu şuan hareket ediyor gözlerini açıp kapıyor elimi sıkıyor tuhaf gelmişti gördüğümde ilk defa hareket ettiğini görmüştüm çünkü 🥹 Rabbim tüm yavrularımıza şifa versin içinde de benim yavrumu sağlığına kavuştursun 🤲🏻