Zumramomsss Bebeğim 7+4 günlük cok huysuz ağlıyor ve sadece memede susuyor acaba 8. Hafta atağındamıyız birde bu ataklar örneğin 7haftadan sonramı geliyor yoksa 8.hafta olduktan sonramı
acelyaaaa Zumramomsss doğduğu haftaya göre hesaplaniyor. Mesela 40. Haftada mı doğdu 38 de mi doğdu. Beklenen doğum tarihini yani doktorun muhtemel verdiği 40. Hafta doğum tarihini yazarsanız hesapliyim sizin için
acelyaaaa Zumramomsss sizin haftasinda doğmuş doğum tarihini de yazarsanız bebişinizin gün ay yıl şeklinde bakayım
Bisofya acelyaaaa Benide hesaplar mısınız acaba? Tahmini doğum tarihi 5 Haziran 2023 tü. 39+2 de doğdu 31.05.2023 te 🥹
acelyaaaa Zumramomsss evet atak haftasındanız 😀 tam. 40. Haftadan hesaplanıyor sizin bebişiniz 3 gün geç dogmuş bugün 3. Gününüz neyseki kısa sürüyor
acelyaaaa Zumramomsss hayir 14 gün gösteriyor siz 3. Gündesiniz tabi illa 14 olacak diye bir şey yok her bebek farklıdır daha kısa da sürebilir.