Esma_1 2 yaş sendromundan haberiniz var mı? Yoksa eğer araştırın çünkü yaptıkları normal dönemin verdiği özellikler süreci sabırla yönetmekten başka çaremiz yok… Bu arada istediği birşeye hayır dediyseniz ve ağladı, kendini hırpalıyorsa sırf sussun diye evet derseniz bunu size karşı hep kullanır ve ağlayarak yaptırır buna dikkat etmenizi öneririm. Herşeye hayır demeyelim keşfedeceği, ona zarar vermeyecek durumlara izin vermenizi tavsiye ederim ama hayır olan bir şey de istikrarlı olmak lazım