21 günlük bebeğim akşam 22.00-02.00 arası sürekli ağlıyor. Gaz damlası, masaj yapıyoruz gün içinde daha rahat geçiyor ama gece bu saat aralığı geçmek bilmiyor. Koliği rahatlatanlardan biri de annenin süt ürünlerini bırakması olduğu söyleniyor. Bunu deneyen var mı? Deneyip denememekte kararsızım. Süt ürünlerini bıraktım ve bebeğim rahatladı ya da hiçbir işe yaramadı diyen varsa yazabilir mi lütfen?