Bebeğim 22 günlük doğum yaptığım hastanede yeni doğanın önceliği var randevusuz gidebilirsiniz demişlerdi ilk kontrolü oraya gittik Evet randevusuz aldılar yarın Bilkent şehir Hastanesi’ne gideceğim orada hiç kaydımız falan yok ve diğer hastaneye göre sanırım daha yoğun olur buna rağmen randevusuz alırlar mı bilginiz var mı? Nüfusa kaydını da yaptıramadık randevu alamadığımız için onu da yarın yaptıracağız kayıtsız olmasaı da sorun teşkil eder mi sizce