El ayak hastalığına benziyor .Ağzında ve dilinde bir şey yoksa , ateş yoksa korkmayın . Bir hafta içinde kendiliğinden geçer .Küçük çocuklu bir ortama gittiyseniz büyük ihtimal onlardan birinden geçmiştir. Sık sık duş aldırın. Yine de doktora mutlaka gidin .