Kızlar bebeğim 5 aylık doğduğun da kolikti 3. Aydan sonra düzeldi şimdi bi huzursuzluğu var sürekli ağlıyor hep kucakta olmak istiyor bazen kucakta bile ağlıyor.. hiç bi şekilde memnun edemiyorum araba da bile durmuyor dışarıyı sevmiyor, gittiğimiz ortamlarda sürekli ağlıyor… sadece göğsümde sakinleşiyor ne yapıcam bilmiyorum, kendimi çok yetersiz hissediyorum..Benim gibi bu durum da olan var mı ??