Aslanalp https://imgyukle.com/i/rsHclx Bebegim 2 gün sonra 6 aylık olacak 2 haftadır dehşet derecede huzursuzluk ağlama vardı dün sabah alt dis kısmında bir tarafında beyazlık gördüm bu şekilde bebegi dis çıkaran var mı normalde 2 tane aynı anda çıktığını görüyordum hep
Elfgrn Aslanalp çok az kaldı bu hafta içi rahatlarsın büyür biraz daha rahat bırakır dış de tabi devamı gelmezse
Antep27 Aslanalp karanfili havanda dövüp üstünü gecicek kadar zeytinyağı koyun saklama kutusu nu dolaba koyun bir gün kalsın diğer gün çıkarıp sürün kullandiktan sonrada tekrar dolaba koyun bu bize iyi gelmişti dış donemkerinde