Kızlar oğlum 4 ay 9 günlük Molfix kullanıyorum 4 numara takıyoruz göbeğine dar geliyor kasıklarını falan kesiyor çizgi oluyor
5 numara kullanacağım ama anlamıyorum ne çabuk geçtik ya bu numaraya çok erken geldi bana ama anca oluyor anlamadım bezde mi sorun var