elifmirac10_ yeğenlerim alışmıştı kundağı bıraksalarda kollarını tutmadan asla yatmıyorlardi ablam 2 yaşlarına kadar ayakta saklarken hep kollarını tutuyodu öyle uyuyorlardi,şimdi kızımda bırakmıyor kundağı uyumuyo kundaksiz 2 buçuk aylık bilmiyorum nasıl bırakcaz