Lilypad bende şuan izmirdeyim oda 30.9derece dediğiniz gibi kapı balkon açık ama esmiyor uyuyunca ilk bir kaç saat aşırı terliyor ben 3kez 40dk ile 1saat arasında uyandırmadan üzerini değiştiriyorum zıbın da ıslak çarşaf da diğer tarafa yatıyorum ama uyanırsa emziriyorum geri dalıyor uykusu bozulur da uyumazsa o zor emiyorsa sizde öle yapın uykuya kolay geçiyor zaten bende çekiniyorum hasta olur mu dıye degıstırıyorum valla sabaha kadar terledikçe