Asilmom_ biz 3.ayda yaptırdık şimdi 5.ayda 2.dozlarını yaptıracağız. Menenjit aşısı biraz ağır oluyor biz öğlen yaptırmıştık 5-6 saat sonra ateşi çıkmaya başladı calpol verdik eklem yerlerine müslin bezlerinden ıslayıp koyduk o sayede ateşi düştü ama tabi her aşı olduğunda sabaha kadar babasıyla ikimiz nöbetleşe duruyoruz ateş takibi için ertesi günde keyfi yerinde değildi sonra düzeldi