Kızlar bebeğim 6 ay 7 günlük sadece anne sütü alıyor 10 gündem beri de tadımlara başladık. Ama neredeyse son 4 aydan beri her gece saat başı kalkıp emip uyuyor. Aslında uykularının birazda olsa uzaması gerek mıyor mu neden bu şekilde olabilir. Doymuyor mu acaba ne yapsam gece uzun uyur yardım edin lütfen uykusuzluktan yorgun düşücem artık