Merhaba şu an bebeğime uyku eğitimi veriyorum bi danışma dan yardım alarak. Bi haftamız tam doldu. Gelişmeler var tabiki ama ben yinede merak ediyorum bi haftaya göre iyimiyiz yoksa umudumu kaybetmelimiyim.bazen olacakmı diye endişe ediyorm. Uykuya dalması 20-25 dk genelde. Bnim gece sıkıntım vardı en az 10-15 defa kalkardı o toparlandı iki defa kalkıyor ve hemen dalıyor salamama faln gerek kalmadan ama sabh uykuları ne zmn azalacak dalma süresi ve dışarda yatırma olayı nezön olacak . Destek alanlr yazar mı bi haftada ne kadar yol katetmişlerdi