Ozkos Anneler selam, Ek gıdaya geçmişimizden beri bebeğim su içmeyi sevmiyor bardak biberon kaşık ne denediysem yok ağzından geri çıkarıyor. Siz nasıl sevindirdiniz
[silindi] Ozkos ben de aynı dertten yakınıyorum. Çeşit çeşit suluk aldım mini bardaklar aldım yok. Ebebekten bebek suyu aldım şişesini sevdi oynuyor oynarken ben de ağzına sıkıyorum 😅 sevmese de sağlık İçin zorla içirmeye çalışıyorum öyle. Zamanla alışır
yagmurkokusu_ Ozkos bizimde aynı ya alıştırma bardağından içiyor ya da cam bardak dişlerini takır takır yaptıkça hoşuna gidiyor bu sayede su içiyor 😂
Leblebi_tanesii [silindi] ahaha genelde içiyor ama bazen istemediğinde bende öyle yapıyorum sıkıyorum ağzına 🤣 ceysu’nun o başlığı iyi oluyor🤣🤣
[silindi] Leblebi_tanesii evet ilk defa aldım ama başlık çok güzelmiş hem diş kaşıyor hem su içiyo 😅😅