Bebeğim 7 aylık. Doğduğundan beri hiç emzik tutmadı. Daha küçükken sık emiyordu ve uyuyordu. Uykuları azalmaya başladığından beri beni emzik olarak kullanıyor. Yarım saatte bir bir saatte bir emmek istiyor. Bu normal mi? Ek gıda veriyorum. Onun üstüne bile meme istiyor. Şikayet etmek istemiyorum çok şükür emiyor ama bunalıyorum. Yemek bile yememe izin vermiyor. Oyunlarla oyalama çalışıyorum gene olmuyor. Büyüdükçe emme sıklığı uzar sandım ama yanılmışım. Siz bu durumla nasıl baş ediyorsunuz?