SAM230223 4. Ayda benim bebegimde reddetti birden bire oldu ne yapacağımı şaşırdım her mamayı denedim tatlandırıcı ile denedim yani duşa falan denedim ne yapmadım ki kasik biberonla veriyorum ben bide 5 aylik olduk biz yavaş yavaş ek bişilere başladım 5. Ay maması var hero baybinin onu veriyorum. Meyve püresi kavanozda olan 4 aylığıda var onun onuda vermiştim napim hiç birsekilde istemiyordu böyle yöntem buldum