Kızım en başından beri kabız olduğu için oturmaya başladığından beri tuvalete kakasını yaptırıyorduk yapa yapa alıştı tuvalete bazen elimden tutup tuvalete kendi götürüyor bizi son zamanlarda gün içinde sürekli bezini gösterip çıkartmaya çalışıyor tutuyor çekiyor acaba bezi bırakmaya çalışsam çok mu erken olur daha konuşamıyor çişi falan nasıl söyler nasıl bir yol izlemeliyim tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim