yigitinnnannesii Merhaba hanımlar 4. Ay aşısı ateş vs yaptımı bebişleriniz nasıl geçirdi yarın aşımız var da biraz tedirginim
minikmucizem34 yigitinnnannesii 2. ayda olduysa olur olmadıysa olmaz verem hariç diğer ikisinin ikinci dozları yapılıyor 4. ayda bizde birazcık huysuzluk yaptı sadece ateş falan olmuyor çoğu bebekte zaten
Canan-07 yigitinnnannesii sağlık ocağındaki ebemiz 2.ay aşısından sonra ateş olmadıysa bunda da olmaz demişti. Olmadı şükür. 🧿
yigitinnnannesii minikmucizem34 2. Ay ateş olmadı çok şükür rahatlattınız beni çok teşekkür ederim ☺️