Merhabalar caanım anneler. Sizce böyle mi? Yani hurafeden öte bir bebek farklı bir yeteneğini geliştirirken diğerini geciktirebilirmiş. Örneğin benim bebeğim 4 aylıkken döndü, 5 aylık desteksiz oturdu 6 aylık 2 diş çıkardı. Aslında bunlar hepsi normal zamanın erken sınırında ama örneğin 2 aylıkken agularken falan şimdi 6 aylık arada babıldıyor ve ayakları yere sert basmıyor. Şu an diş çıkarmakla meşgul olduğu için konuşma ya da yürüme yeteneğine odaklanmıyor diyorlar. Bana da mantıklı geldi ya da gelmesini istedim 😂 normalden hareketli bir çocuk aslında. Sizin düşünceleriniz nelerdir?