Gnsdrn Semaemrahamza ben 1 kere verdım cok işe yaradığını dusunmuyorum. Kendım ıcıyorum daha cok etkısını gordum. Tabı bebekten bebege degısır muhtemelen
Atlasmom66 Semaemrahamza bebeğime hiç vermedim ben kendim içiyordum günlük kimyon ve rezene çayını bebeğime de etki ediyordu
Papatya14 Semaemrahamza eevt ben sabah akşam iciyorum çok faydasını görüyorum bide gece uyurken iciyorum
iki_prens_annesi_ Semaemrahamza evet ben içtim bebeğime de 1 çay kaşığı verdim müthiş etkisini gördüm
Hazarbaby Atlasmom66 merhabalar kimyon cayını nasıl demliyorsunuz acaba internette net bir tarif bulamadım da
benimbebegim Semaemrahamza Bende hem kendim içtim hem de bebeğe verdim gaz ile ilgili hiçbir problemim olmadı çok şükür
Suuu00 Semaemrahamza kendin rezene ve kimyon karıştıp iç bebeğede kaynamış suya ıhlamur at biraz beklet soğuyunca bi çay kaşığı ver çol rahatlayıyot sende içersen benekte rahatlar ben bunları denedim hep çok rahatladı
Papatya14 Semaemrahamza toz kimyon ılıcak bı su bradagi sıcak suya bir çay kaşığı şeker bir çay kaşığı kkmyonu atın ılık şekilde için
Atlasmom66 Hazarbaby bir çay bardağı suya bir çay kaşığı kimyonu ve şekeri ekleyip kaynattıktan sonra ılık şekilde içiyordum
Suuu00 Hazarbaby bi sallama poşet rezene nin içine bi çay kaşığı kimyon içtim. Ihlamuruda bi tutam demliyorum.
Atlasmom66 haticenur_asel evet toz kimyon kullanıyorum hem yemeklerime ekliyorum hem de çayını tüketiyorum