Smyydnz yok est 🤗
Smyydnz benim göğüs ucum yoktu bebeğime sagip vermek zorunda kaldım o da 2.5 ayda bitti maalesef , şimdi 27 günlük olduğundan doyma hissi yoktur şöyle hesaplayabilirsiniz az mı çok mu olduğunu , bebeğin kilosu/56 , yani mesela bebek 7 kilo diyelim , 7000/56 diyorsunuz 125 CC yapar ona göre yaparsanız daha doğru olur, doktorumuz demişti bize bu hesabı 😊