Merhabalar hanımlar. Bayram tatili için memleketimize geldik. 14 aylık bir bebegim var geldikten 3 gün sonra ishal oldu. Hemen doktora götürdüm ama doktor calpol dolven ve antibiyotik verdi. Çok ilac kullanmadım çocuğuma ben şimdiye kadar. Ateşi de olmadığı için vermedim. Ama bu son 2 gündür ateşi çıktı. İlaclara antibiyotiğe başladım. Denflor kullanıyoruz bide. Doktora dün ateşlenince yine götürdüm georal ve zinco verdi onu da kullandım bugün. Ayrıyeten alt azılarını patlatmış. Azı dişler 40 derece ateş ve ishal yapar mı başına gelen var mı acaba. İshalin bugün 6. Günü. Salı günü evimize dönüyoruz kendi doktoruna götüreceğim ama başına gelen varsa bilgilendirebilir mi