Dhgul Bebeğim 4 aylık mama kullanıyoruz su vermeli miyim e bebekten ceysu Bebek suyu aldım nasıl veriyorsunuz kaynatıp ilistirip mi vermek lazım acaba
Azraada58 Dhgul kaynatma canım onlar zaten bebeklere özel mineralli biberonla ver ictigi kadar icsin mamada yiyosa susanır
mervemik Dhgul ilk 6 ay su verilmesine gerek yok anne sütü veya formul mama içilmesi su için yeterli oluyor diyor tüm doktorlar. Kendi doktorumuz bize verdirmedi boşuna midesini doldurmayın diyerek. Vermek istiyorsanız da ceysuyu kaynatmanıza gerek yok.
Vina3 Bunu ben de merak ediyorum. Sitesinde kaynatmadan mama yapılabilir yazıyor ama ben de muğlakta kaldım