Anneyim-a 2. Ay aşısı daha ağırdı, içinde veremde vardı 4. Ay aşısı verem haricindekilerin 2. Dozları, ilkinde bişey olmadıysa muhtemelen bunda da olmaz. Benimki 2. Ayda hafif ateşlenmişti yine endişelendim ama sıkıntı olmadı yinede gece uykusundan önce calpol verdim önlem amaçlı, hayır uyumadan beklemedim, uyanıp ara ara ateşine baktım, çok yükselmez hastalık ateşi olmadığından bence endişelenmeyin🥰