Kızlar merhaba ben 5 günlük yeni bir anneyim ve elhamdulillah herşey çok yolunda sütüm çok fazla şükürler olsun bebeğimde gaz sorunuda yok sadece ve sadece meme ucum olmadığı için hemşire lanet silikon ucunu önerdi ve meme ucumu ememediği için meme ucum yara olduğundan mama vermemek için silikon göğüs ucunu kullanmaya başladım meme ucumu tutan bebeğim artık mememi tutmuyor silikon göğüs ucuna alıştı çevremdekiler daha çok yeni hemen bırakırsan meme ucuna geri döner diyor silikon ucunu yavaş yavaş kesmemi önerenler oldu aranızda benim gibi olan varmı inanın her gün ağlıyorum o silikon ucu takmak bebeğimle arama giriyor gibi geliyor çok üzülüyorum çok mutlu olmam gerekirken çok mutsuzum benim gibi olan varmı silikon ucu bırakan