Arkadaşlar kzım 9 ay 2 günlük ve asla alkış , bay bay , gel gel komutlarını yapmıyor kelime olarakta dede , baba ve anne diyebiliyor emekleyebilior koltuklardan tutunup kalkıyor ve koltuklara tutunarak yürüyebiliyor sizce normalmi acaba neden alkış vs yapamıyor