Ben ne yapsam uyandıramıyordum sonra ilk altını değiştiriyordum altını değiştirirken uyanıyordu bazen öyle de uyanmazsa ıslak bezle siliyordum ah ah en zor zamanlar doktorum da uyanır o acıkınca saat başı uyandırma 3 saatte bir yeter demişti sonra çok rahatlamıştım kendi acıkınca uyanıyordu 2-3 saatte bir