Kızlar merhaba, bebeğim 5 aylık inek sütü alerjisi çıktı. Atopik egzaması vardı krem kullandık üzerindeki kizartilar geçti biraz kaşınıyor. Geceleri doktorun veridigi mamayı hiç içmiyor. 11 12 saat aç ağlaya ağlaya geceyi bitiriyor. Mamanin içine pekmez koymama rağmen. Dün gece eşimden nöbetçi eczaneden gidip golden goat mama aldırdım çocuk aç yatmasin diye. Gece 12den bu yana 5 öğün falan geçti onunla doyuruyorum. Bugün doktor yoktu kongredeymiş. Doktor dolaylı yoldan obdan da olur demişti ama biz önceden kullandığımız için hiç tepki gostermemisti ona güvenerek aldım. Acaba tepki verseydi vücudu geceden bu yana kadar verir miydi ? Doktorun verdiği mama ile de hafif kaşıntısı var şimdi de. Bu arada probiyotik kullanıyordum kestim bitince. Vücudu egzama oldu. Yeniden probiyotik başladım . İnternette yazılanlara göre alerjiyi erken geçiren şeylerden biri de hatta en önemlisi probiyotik çünkü bağışıklık güçlendiriyormuş. Malum sezeryan olunca yararlı bakteriler doğum sırasında alamıyor. Sizin Görüşünüz nedir tecrübeli anneler?