efeninannesi09 Merhaba, Bebeğinize kullandığınız mamanın markasını arada değiştiriyor musunuz? Biz hipp organic combiotic 2 kullanıyoruz, doktorumuz sma da olur demişti. Arada değiştirsem mi bilemedim 🤷♀️siz neler yapıyorsunuz bu konuda
Yeniannis_ efeninannesi09 sma kullanıyordum fazla etki görmediğim için aptamile geçtim Sma başta bizde kabızlık yaptı ama tabikide değiştirip denemekte fayda var
Prensaannesii efeninannesi09 bnde evolvia kullanıyordum her yerde bulamıyorum nöbetci eczanede kalmayınca bebelac gold aldım bakalım tedirginim biraz inşlh kabız olmaz
Fatmanur41 efeninannesi09 of bizde hipp combiotic kuklanıyoruz en pahalı mamalardan mama değiştirip bi sorunla karşılaşmazsan beni haberdar et bende değişeyim artık 2 numaraya geçicem çünkü olmadı sma alırım